Upprörd!

Tramsigt kanske, eller så är det alla hormoner som spritter inom mig. Men vem fan gör en sådan undersökning?!
Kanske reagerar jag för att jag är gravid. Men tycker Ni inte det är hel knäppt att man ens som gravid, går med på att vara med om en sådan här undersökning. Att man frivilligt dricker snapps, när man är gravid, för att se vad som sker, för att se om det kanske leder till missfall? äh va!? liksom! Nej jag tycker det är hemskt.

Idag är jag trött. Det är i och för sig inte så ovanligt, och det känns som jag mest bara tjatar om min trötthet, men jag la mig väldigt sent igår, efter att ha hämtat Fredde mitt i natten. Så jag får skylla mig själv.
Vi planerar på att göra vid i sovrummet, eller ja byta möbler. Jag vill inte ha det svarta längre. Så är det någon om vill köpa en malm, svart-brun sängstomme, i storlek 180 och tillhörande sängbord, hojta!




Kommentarer
Carro

Så jäkla dumt! Jag drack inte en droppe när jag visste att jag var gravid. Det var inte ett dugg svårt!

2012-01-23 @ 19:26:57
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Caroline

Ska också ta och göra mig av med vår sängram i valnöt. Och just det, det hade varit himla kul att ses en dag! :)

Kramar!

2012-01-23 @ 22:47:37
URL: http://77kvm.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0