Så himla härligt

 

att det är helg! Kunde inte kommit mer lägligt. Hur kan man vara så här trött? Stackars Fredde som får sitta själv i soffan om kvällarna, när jag somnar runt 20 snåret. Har gjort en del i veckan, eller har jag det? Mitt minne är inte alls att leka med. Vad händer? Är det alla dessa hormoner? Jag har i alla fall delat ut blommor till revisorer och valberednings människor, i vår styrelse. Jag har varit social,och tagit till mig vad mina grannar säger. Känns stort. Haha! Ordförande posten innebär faktiskt inte alls så mycket ansvar som jag trodde. Himla lite händer faktiskt. I måndags och tisdags minns jag inte allt för mycket. Måndags sov jag nog typ bort, efter jobb. I tisdags var vi en runda på stadium, och hämtade ut en klubba till Fredde. Som om han redan inte hade några. Sedan handla vi, för jag fick för mig vi skulle baka. Vi var hemma först halv åtta, Fredde lagade mat, och jag bakade chokladbollar. ( får man lov att skriva negerbollar, det heter ju faktiskt det). Sedan bakade vi tigerkaka tillsammans. Gott! Sedan somna jag nog igen. Oj där var jag minsann uppe till mer än kl 20. I onsdags var jag hos min morfar, hälsade på honom, sedan åkte jag med mamma hemma. Frossade i skit senare på kvällen. Det var tigerkaka, liten bit vegetarisk lasange, ( vegetarisk av den enda anledning, jag hade ingen tonfisk hemma, fast tonfisk också anses som vegetariskt?!) jag åt nacho chips med sån grön goja, som jag inte vet hur man stavar, och sedan frossa jag i choklad laktos fri glass. Bebis i magen mådde kanon. Igår var jag hemma hos Carro, Jocke och Alwin. De ska också ha barn, i juni. Helt fantastiskt. Mysigt. Idag, ja då har jag hängt tvätt, plockat undan massa disk, gjorde ett tappert försök att ta foto på min mage - det gick åt skogen !! Får be Fredde ta senare. Så ja, man måste väl ha en bild till detta långa inlägg, annars är det kanske lite trist! Jag tar en i arkivet..

Imorgon ska jag till frissan, då ska det bli lika rött som ovan! Coolt !


Kommentarer
Erika

Du passar jättebra i rött hår tycker jag :) Å jäklar vilka ögon du har. Stoooora! :)

2012-01-20 @ 19:02:02
URL: http://erikasjodahl.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0