Jag är inte som alla andra..

Så trotts det inte är Fredag idag, och tacos anses vara typiskt fredags middag, äter vi det en måndag. Illamåendet gör sig påmint lite då och då, och bara tanken på korvstroganoff eller någon annan vanlig middag, mår jag genast illa. Så det är dagsformen som får bestämma och idag blev jag sugen på tacos, så jag har precis tryckt i mig maten, och nu ska jag bara ta det lugnt. Jag och vetekudden!

Köpte mig ett bälte, som skulle vara bra mot foglossning. Sjukgymnasten sa jag kunde spänna ut det när jag sitter ner, men tycker det är väldigt jobbigt. Tips någon? Gärna tips om där även finns stretch övningar som är behagliga.

Förresten, jag läste att de som inte är så vältränade innan graviditeten får ofta mer problem med foglossning... Kan det stämma? Inte för jag är så vältränad, eller jag är väldigt otränad, så i mitt fall kan det mycket väl vara så. Tror även min dåliga hållning kan bidra.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0