Inte en dag för tidigt, Turkiet Oktober 2011

Första dagen var det lite molnigt, men Fredde testade vattenrutschkanan i alla fall. Marcus stod mest och titta på. För feg för att bada...



Jag var precis lika feg, och hängde vid poolbaren, invigde mina nya brillor, som så fint mactha mitt röda svall!

 

Det blev många Efes, dock inte för mig, då liten redan då växte i magen..

 

Vi njöt och hade det bra. Marcus visar upp sitt fina " jag har slutat snusa" leende..

 

På kvällarna var det kallt, 16-17 grader... Men det biter inte på Fredde, som är född i en ishall..

 

Marcus delade rum med oss, och fick helt klart den bästa sängen. Det har diskuterats hej vilt, om min roll som stora syster,och att jag skulle låtit honom sova i dubbelsängen med Fredrik, just för att jag är stora syster, och inte så lång som honom. Men han fick stå ut i en vecka.

 

 

En dag tog vi bussen till hamnen..

 

Vi åt middag i solnedgången, farfar stannade på hotelrummet..

 

 

Vi njöt av sol och värme..

 

 

Det var iskallt i vattnet, så på hela veckan badade jag en enda gång, och då blev jag i tvingad..

 

Marcus lapa sol, jag försökte också... Men jag har aldrig haft tålamod till det.. Eller ja, mitt tålamod är väl överlag inte det bästa.

 

Familjen Eskilsson

 

Familjen Palm..

 

 

 

 



Kommentarer
carro

Wow, en kommentar från dig :) tydligen måste man förolämpa dig lite haha!



Ser sjukt härligt ut!!

2012-01-08 @ 11:55:58
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Annelie

Palm ;)

2012-01-08 @ 16:24:54
Malin

Mysigt! Vart var ni? Tycker det påminner om ett hotell jag bodde på i side men de flesta kanske påminner om varandra :)

2012-01-23 @ 18:28:06
URL: http://malinfaltz.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0