Hej illamående!!

Usch ja, illamåendet gör sig påmint. Klöktes när jag skulle äta spagetti och köttfärsås på lunchen. Blev fil och knäcke istället! Nu ikväll har jag inte varit sugen på nått, bara klökts tanken på mat. Så jag gjorde pannkakor. Känns sådär bra. Men huvudsaken är väl att jag äter liksom. Nojar lite att jag bara gått upp 2 kg, men min barnmorska så att det var helt i sin ordning!! :-)

Nu ikväll har Saga myst med mig. Hon vill gärna hålla en tass på magen, så himla fint och sött!!
Bättre såhär, än när hon hugger efter mig! Hon känner väl redan konkurrans!!




Kommentarer
mad

Jobbigt med illamående..:(

2012-01-25 @ 20:29:40
URL: http://mamamad.se
Anonym

Jobbigt med illamående men du går iaf inte upp i vikt! (Det behöver du inte än)

2012-01-26 @ 22:04:04
ellenojag

Usch va jobbigt med illamåendet, hoppas du mår bättre nu!!

2012-01-26 @ 22:55:07
URL: http://ellenojag.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0