Fotboll och hockey

Igår var vi och tittade på Marcus när de spelade final i skånecupen. 7-1 förlora de med. Matchen var riktigt kass, och Höllviken var helt klart det sämre laget. Fick mat hos Fredriks föräldrar, och jag somnade givetvis i soffan. Idag kollade vi på Rasmus som spela ishockey cup. Sedan hämtade vi upp en bakfull Marcus, bytte julklappar på Mobilia, fikade hemma hos pappa, och nu hämta jag ner täcket till soffan. Fredde spelar tv spel och inviger sina hängslor. Fråga inte mig varför de ska vara på. Fråga inte mig heller varför det har hänt jag har en hockeyklubba mellan oss i soffan. Men jag älskar honom otroligt mycket! Fina Grädde!!

Nu ska jag vila!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0