Rasmus 9 år

Igår fyllde lillebror år. Tänk att det har gått 9 år sedan han föddes. 9 år och 6 månader sedan vi hade "familjemöte" med Anders och mamma, och vi fick reda på att vi skulle få en lillebror. Sötaste, finaste, underbaraste lilla skit. Eftersom han fyllde år, och jag vet han älskar att bada, så var vi på Vanningen en sväng. Jag badade inte. Kände inte mig riktigt bekväm, och tydligen ska inte det vara så bra att ta simtag, vid min foglossning. Men Rasmus och Fredde badade, och åkte upp och ner från vattenrutschkanan. Vi åt varma mackor, och godis, och drack läsk. Vid 20:30 var det lilla livet trött, och vi åkte hem. En mysig dag tillsammans med lillebror. Får njuta de få dagar han har tid att träffa en. Annars är det mycket hockey, och bandy och fotboll. Och så kompisar på det. Senare på kvällen såg jag, "allt för min syster", som jag kämpade för att hålla mig vaken. Blev skit sur när det blev reklam. Men jag orkade se hela filmen. Men idag är jag himla trött! Ikväll ska jag laga mannagrynsgröt, för det är jag tydligen sugen på. Och senare ska vi äta fredags middag. Imorgon är det kalas. Innan dess ska jag försöka handla nått mamma-plagg. Idag har jag på mig en skjorta, och knapparna flyger snart av, haha. Det spänner lite över både byst och mage. Så några bas tröjor blir det nog. Trevlig helg!


Kommentarer
Malin

Hilo :) Jag har faktiskt inga specifika tips, har härt mig lite omkring men dem säger att du ska ta hjälp av en PT eller en sjukgymnast och lita på vad dem säger eftersom alla är olika... :)

2012-02-03 @ 18:13:10
URL: http://www.traningsinspo.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0