Mysig lördag!

Idag gick vi upp vid åtta, det blir tidiga morgnar när man somnar tidigt i soffan. Ska på barnmorskans rekommendation ta blutsaft + mina andra vitaminer. Kanske jag håller mig vaken längre om kvällarna. Men det är rätt mysigt att somna i soffan. Och idag lördag är klockan 21:30, och jag är fortfarande vaken.

Idag har vi handlat och monterat upp nya innerdörrar. Det behövdes. De andra var det hål i. Nej inte vi som slagit sönder dem. Svärfar hjälpte till och svärmor och jag fixa med tvätt, och matlagning. Vi fick en så söt bebis filt.

Mamma och moster titta förbi med hundarna, och senare kom mamma igen med sin marykay väska. Spännande, jag som älskar smink, här ska det testas grejor!! Jag är väl inte så mycket för läppstift, men ett kanske faller mig i smaken, åh så kul!!

Knodden har sparkat härligt idag, pappa Fredrik fick känna ett par rejäla kickar!

Ranelid, jag är en stor idol. Men absolut inte i detta forum - melodifestivalen!! Usch, fy NEJ!!

Men Molly!! Du var bäst!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0