Knodden

Bebis i magen, går nu under namnet knodden. Jag och Knodden växer och mår bara bra. I måndags oroa jag mig på förmiddagen för jag inte känt sparkar, men när jag nojjat färdigt och frågat experterna fladdra det till härligt i magen. På kvällen åt vi på Koi, jag och två av mina gamla kollegor. Mysigt!!

Igår var Jocke, Caroline och Alwin här. Som han snackar. Så härlig! Carro var trött och så var jag. Kvällen var mysig, tyvärr ses vi inte lika ofta längre, men så blir det när man bildar familj, och tider att passa. Snart är vi också där. En familj, spännande!

Idag höll jag på gråta när inte Fredrik förstod vad jag mena, ha hormoner va??



Kommentarer
Mamma

Där kom namnet:) Knodden kan ju inte sparka hela tiden. Måste vila lite:) Fin mage..



Ja det är hormonerna som spelar sitt spratt..man kan tjuta bara någon säger cykelpump.

Puss och kram

Mamma

2012-02-09 @ 08:53:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0