Naken

Känns väldigt naket att inte ha förlovningsringen på sig. Den hänger numera runt min hals, på grund av tjocka korv fingrar. Nu är det bara 9 veckor till beräknad "plopp". Alla skrattar åt mig när jag säger att jag hoppas på ett plopp. Men jag vet inte hur det är att föda barn, så jag får bara intala mig själv att det kommer säga plopp och så är Knodden ute. Det kommer med all säkerhet göra förbannat ont, men det tar jag då. Nu njuter jag av att vara gravid. Att längta!
Börja på vattengympa med profylax i torsdags, helt fantastiskt. Så lätt och smidig var man. Sedan var vi på vår först föräldrar kurs i fredags. Allt börjar kännas så nära, och jag bara myser.



Kommentarer
Anonym

Visst var det galet tungt när man gick upp ur vattnet, det kommer jag ihåg !

2012-04-16 @ 22:40:02
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Annelie

Magbild!

2012-04-18 @ 11:47:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0