Mysig söndag!

Jag nämnde innan hur fantastisk Sophie är, och jodå, hon levde upp till det även denna gång. Jag är fortfarande röd, men så mycket ljusare!! Det kommer ta ett tag att åter bli blond, men jag är så nöjd med mitt hår. En dålig iPhone bild..

Idag, efter inställd dejt med Madde pga förkylning, har Grädde och jag fixat hemma. Satt ihop spjälsängen, tänkte vänja Saga vid den. Min fantastiska sambo har byggt ett skötbord, och grundmålat det. Jag har strykt X antal skjortor, tvättat en massa, lagat mat. Hjälpt Fredde sätta upp en hylla i blivande barnkammaren. Hjälpt = pekat vart jag tycker den ska va. Nu ser vi film, och halsbrännan kom som ett brev på posten av kanelbullarna vi precis åt!

Go kväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0