Dejt

Igår fick jag träffa charmtrollet Signe och hennes föräldrar. Fick se deras vita nya palats. Där hade jag gärna bott. Stora fins ytor, öppen planlösning, STORA toaletter, fint och fräscht!! Carro bjöd på spagetti och köttfärsås och jag sleva i mig. Hon hade även bakat kokostoppar, och 5 st tryckte jag i mig - Såååå goda!! Jag fick leka lite med Signe, och trotts min stora mage kröp jag runt på golvet. Hon skratta och charma mig. Tänk, snart är hon 1 år.
Carro har blivit så smal, och jag är så imponerad. Nej om man skulle ta nått för min fantastiska halsbränna.



Kommentarer
Carro

Tack för du kom bästa Emma!! Mysigt och roligt att ha dig här. Snart vill jag komma till dig <3



Haha sleva, gjorde du inte alls..äter ju som en mus :)

2012-04-18 @ 19:55:44
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0