SalamiHjärta

Grädde skulle upp tidigt idag, för att bygga sitt bord, som han ska ha i förrådet. Men då han sågar, och bankar och har sig, kunde inte ens jag sova, så det var bara att gå upp. Eller ja, egentligen tror jag att jag vaknade av att jag var kissnödig. Efter toalettbesöket, kunde jag inte somna om, pga av allt bankande. Men det är bara skönt att komma upp i tid, trotts att det är helg. Så jag kokade kaffe, Grädde var iväg och handlade bullar. Hem kom han med bullar, och SALAMIHJÄRTA !! Han är fin min fästman !!

Idag är det grill med Gräddes familj, då hans bror fyller år.

Lite gamla bilder..

Den fina buketten vi fick när vi hade en liten mysig kräftskiva, står än..






Och vad hitta jag i skafferiet dagen efter? Bra Emma..




Då man väljer att ha en spontan kräftskiva, ganska sent i Augusti, eller rättare sagt 2 September, finns det varken haklappar, eller hattar kvar. Men jag hittade i alla fall servetter..





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0