Nojig

Jag har många fix-idéer, såsom kolla dörren är låst, vattnet avstängt, att jag verkligen låst bilen, eller frysen är stängd. Kollar så jag ställt väckarklockan flera ggr, eller dragit ut sladden till strykjärnet. Ja, idéer som sagt. Jag tror att det har blivit så här, eftersom nån gång har dörren varit olåst, kranen varit på - rinnande vatten. Bilen stått olåst och frysen har varit öppen, och mycket mat fick slängas. Jag har glömt ställa väckarklockan och jag har glömt strykjärnet på.
Vilken tur att jag då är sambo, och Grädde har koll. Men en kväll var han inte hemma, jag strök, och ja blev nojig. Har jag dragit ur sladden?? Precis innan jag skulle gå hemifrån. Så jag tog mobilen, fota strykjärnet och uttaget. Klockrent!! När jag då satt hos min vän, och fick för mig att jag inte dragit ut strykjärnet, kunde jag bara kolla i mina bilder, och bli lugn igen!! Haha, kalla mig galen!!



Kommentarer
Caroline - Det ljuva livet i söder

Smart! ;) Jag kan också va lite nojig. Har blivit bättre sen jag började jobba här i Trelleborg, lättare att åka hem. Haha!

2011-10-04 @ 13:15:17
URL: http://detljuvalivetisoder.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0