Haha !! Jag älskar honom, Jag älskar dig Grädde!

Eftersom min sambo tränar väldigt mycket, och  match på det, innebär det att det ofta är jag som lagar mat. Inget mig emot, jag lagar mat 7 dagar i veckan, och han tar disken 7 dagar i veckan. Rätt ok uppdelning.
En söndag (matchfri sådan, WOW ) var Grädde sugen på stekt lövbiff med pommes, och bea-sås. Så när jag vilade lite, lagade han mat.
När jag kommer ner, så ser jag datorn är igång, och tänkte kolla lite bloggar och så, och vad ser jag;




När Grädde lagar mat, går han verkligen in för det. Han är en jävel på att göra pannkakor. Jag kan verkligen inte göra pannkakor. Men lövbiffen var väldigt god och saftig, inte så torr som den kan bli ibland !!

Fina fina du !!


Kommentarer
carro

Hahahaha vad fint och gulligt !!

2011-09-10 @ 12:00:30
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0