Födelsdagsfirande i kolonin..

Har haft en mysig dag i kolonin, med familjen Palm. Kom lite regn ett tag, men inget som inte parasollet kunde hålla väck. Fick sparkat lite boll med Eric, fick pratat lite strunt, ätit kanske årets sista grillade kotlett, med färsk potatis och rödbetsallad och feta ost sås, rivit äpple och bara haft det så himla bra. Jag är så otroligt tacksam för att jag får vara en del av familjen Palm. Jag älskar Er så allihopa !! Ni är fantastiska!


Min fina,


Även jag hamna på bild idag...




Underbar mat...



I kolonin är det väldigt mycket växter och väldigt mycket bärbuskar... Så Eric springer in, kryper in i buskarna och plockar bär, så söt !!






Kommentarer
carro

så miiiisigt!!

2011-09-12 @ 12:48:04
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0