FIKA

I söndags var Annelie och Milton och Carro och Signe här hos mig. Vi körde en kakfika. Lite hemmabakat, och mycket köööpe kagor, som jag handlat på Björns nere i byn. Själv kände jag mig rätt degig, när det typ det enda jag åt till både frukost och lunch var vitt bröd, med mycket socker och kanel !! Så på kvällen var det rätt gott med himma lagat. Annelie har jag inte träffat på jätte länge, så det var jätte kul att ses och det gör jag gärna om! Jag blev bjuden hem till henne på fredag, men jag är inte ledig, så det får bli en annan gång. Carro fick jag träffa hela 2 ggr på en och samma vecka, det är lyx nu när hon är mamma ledig !! Det gillas!

Jag tog inga bilder, jag är jätte dålig på det. Så jag långade av dig Annelie... Hoppas det är ok!!

 

 

Och eftersom Annelie fotograferade hade vi ingen bild på henne från i Söndags, så det får bli en gammal, även den lånad !! ;-)

 

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0