Cowboys and Aliens!

Efter jobb åkte vi direkt ner mot Höllviken. Hälsade på farmor och farfar en snabbis, och fick snackat lite skit. Åkte mot Boihuset. Hämtade ut våra biljetter, kanon platser längst upp. Gick lite på gallerian, och åt på Subway. Kollade lite på Lindex, och var sugen på att handla ett par nya jeans. Kände dock inte för att testa när man var propp mätt, och magen stod ut som en ballong. Så det blev inga byxor. Handlade lite godis, eller ja Fredde, jag var inte alls sugen. Det var vi i salongen + 3 killar.

Eftersom jag "bjöd" (- vi har ju gemensam ekonomi ) min fästman på bio, så kände jag att jag fick välja en film, jag visste han ville se. Så jag var rätt så spänd, vad det skulle vara för en film. En film full av action, ridande cowboyar, och en del aliens. Den var bra! Den tycker jag Ni ska se. Om ni gillar hästar, cowboys och äckliga figurer, som har armar i magen, och grönt blod.

Idag är det Fredag, och jag och Grädde ska umgås med Carro och Alwin. Längtar efter ett glas vin !!




Kommentarer
Tur-i-oturen

Vad hette filmen! Åhh subaway.. Gud så gott! :)

2011-09-10 @ 10:35:54
URL: http://turioturen.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0