Kolhydrater

I väntan på någon annan mirakelkur, mirakelmedicin tänkte jag, med tips från saratilling.se, undvika kolhydrater ett tag. Se om det gör skillnad. Det var väl i stort sett det homepaten sa till mig, så nu kör vi. Och så ska jag även försöka gå upp tidigare än 6... Och gå en morgonpromenad. Jag bara måste, fast jag lätt hittar på en ursäkt. Men med tanke på att jag just nu, i skrivande stund har en stegräknare på höften och medverkar i en steg tävling här på jobb, motiveras jag!

I helgen ska det flängas och faras, passa katt, måla, få stegräknaren att ticka, fira pappa som idag blir 51!!!, tror det även var en matchfri helg - det ni!! Äta mysig frukost med min fästman och framför allt SOVA!!

Sover så dåligt om nätterna, och tycker det är jobbigt att det är så mörkt både morgon och kväll. I natt vakna jag av att jag grät. Grät med sådan kraft och tårar så jag vaknar. En trygg arm läggs om mig, men svårt att somna om likförbannat!!



Kommentarer
Anonym

Ha tålamod , det blir snart ljusare om morgnarna ( Söndagen den 30 oktober. ) Kramisar B. o. B.

2011-10-08 @ 17:20:49
Carro

Försök se det mysiga istället även om det är svårt fina du!



Jag vill träffa dig snart!!

2011-10-09 @ 19:29:17
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Stina

Säger som Carro, försök se det mysiga med mörkret istället! :)

2011-10-09 @ 21:02:45
URL: http://stinolino.wordpress.com
B. o. B.

"Förbanna inte mörkret,tänd ett ljus !"

2011-10-10 @ 21:42:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0