Grattis Macki!!

Idag fyller min lillebror år, och det har vi firat med taco mys. Birgit och Bertil, mamma, Anders och Rasmus, morfar och huvudpersonen själv, Macki! Vi har skrattat och ätit oss propp mätta.

Rasmus väckte oss redan 7:30 idag, så jag har bakat hela förmiddagen. Första gången jag gjorde en tårta, så det blev ju som det blev. Men den smaka gott!

Nu sitter vi rätt dästa och trötta i soffan. Vi väntar på 3tr Gustavsson. Fredde spelar match, så han kommer väl snart hem! Mysig söndag!



Kommentarer
Anonym

TACK för en härlig fest. Tjusig värdinna och jättegod mat , tårtan var superb och alla hade en fin söndagkväll inte minst "Macki." Kramisar B1. o. B2.

2011-10-02 @ 23:40:42
Anonym

Tack för allt Emma! Du är bäst! Världens bästa storasyster!!! och dotter..men bilden på mig kanske inte är den bästa..krammen mamma..

2011-10-03 @ 10:30:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0