Omotiverad

Jag har liksom ingenting att komma med. Jag jobbar. Jag sover. Däremellan försöker jag klara rollen som ordförande i en samhällsförening, som uppenbarligen är väldigt mansdominerat. Jag blir tokig. Varför skulle jag då bli invald, om det nu inte passar att lita på, att titta på!

Huset har jag hunnit pynta! Eller ja, är inte så mycket för det där.. Rent och helst inte rött. Inte massa plåtter!

Träffat mina vänner, hockeysäsongen är i full gång!! Detta inlägg kändes så himla omotiverat och trist. Det ber jag om ursäkt för.



Kommentarer
carro

OK ingen inbjudan till vårt jul-hus altså :) haha

2011-11-29 @ 18:50:31
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Stina

Jag tyckte det var du ju! :)



Det är faktiskt kul att bara läsa vad andra gör om dagarna ibland, det behöver inte vara så avancerat det här med bloggandet! :D

2011-11-29 @ 21:38:14
URL: http://stinolino.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0