Träningen, den träningen!

Igår kände inte jag för att träna. Det gör jag i och för sig aldrig. Och ju mer Fredrik tjatar på mig, ju mindre tränar jag. För då blir jag arg, och irriterad, och skiter i det. träningen ska inte vara nått tvång. Så känner jag.
Så jag skickade iväg ett sms till Carro, och tur i oturen hade hon väldig huvudvärk, och nappade på min ide om att cykla till VellingeBlomman.

Väl hemma efter jobb, bara flög energin på mig, och jag städade i vårt grovkök. Tog bort massa skor, sortera tvätt och tog bort tjocka vinterkläder. Nu vill jag ha värme, och inte regn, som just nu piskar på mitt fönster på jobb. Det är lunch, och snart ska jag bege mig mot McDonald. Idag blir det färdig mat.

I alla fall, Carro kom en stund senare och vi cyklade till VellingeBlomman. Och där shoppade jag 3 buskar till våra krukor, och lila och gul-lila till vår andra kruka, som för nuvarande är terracotta färgad, men ska bli grå/svart/matt. Jag köpte även en krans, och lite blommor och lite nålar med pärlor, och en toalett skylt!

Vi fick plats med allt på cyklarna, och väl hemma igen, hjälpte Carro mig med kransen, och den blev jätte söt!!
Jag hann även plantera buskarna, jag tvättade, jag lagade mat, och hann sätta mig i soffan runt 20,30 !!
Helt slut var jag, och somnade strax innan 22, och missa en av mina nya favorit serier, Of The Map!!





Kommentarer
Malin

Bra jobbat :)

2011-05-19 @ 14:34:07
URL: http://www.malins.org
Anonym

Va fint det blev på framsidan..puss mamma

2011-05-19 @ 15:04:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0