Tandläkaren

Igår var det alltså dags för mig att plågas. Varför vet jag inte riktigt, men jag har aldrig gillat tandläkaren. Och jag gör det fortfarande inte. Så igår när jag körde dit, mådde jag inge vidare alls. Hade knappt kunnat äta på lunchen, och jag hade handsvett och magen knep, och jag mådde illa. Ja hur man kan må sig är en gåta för mig.

Efter 1 timme och 20 min kom jag ut därifrån en tusen lapp fattigare! Och ont i käften. Det värsta är, att jag har fler hål, så det är bara att ta sig dit igen. Om drygt en månad eller så.

bild: google


Kommentarer
Caroline

Är också livrädd. Hu. Var där för ett tag sen o började med tandhygenisten och det gick ju bra ;) men konstigt vad man kan stressa upp sig. Kram!

2011-05-18 @ 12:35:44
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Styvis

Generellt när det gäller tandläkaren så är det bara att bita ihopa (!) & gå dit :-)

2011-05-18 @ 12:44:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0