Jobbigt att välja lunch...

Lillebror var hemma igår,och kollade till sitt gräs, eller vårt gräs, fast som han sått till oss. Sedan bjöd vi han på middag, och där blev inga rester över, som jag kunde lägga i en matlåda. Så idag har jag ingen lunch.
Och jag har inte riktigt vant mig vid min nya diet, så det tog ett tag innan jag kom på,

- Jag får äta ris
- Jag får äta fisk
- Jag bör äta ingefära

Så dagens lunch blev Sushi !!

Skit också! Jag får inte äta råa grönsaker...
Kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid detta känner jag..



Kommentarer
Alexandra - mamma till Leia

Tur att sushi är goaste maten då ;)

2011-05-24 @ 20:53:35
URL: http://triquetra.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0