Ingen lust alls...

Jag och mina fina vänner hade planerat att springa/gå/krypa Vårruset 2011. Sagt och gjort. Vi möttes upp vid parken, och det bara regna och haglade. Vi blev sådär blöta, och lagom till start ljusna det upp. Jag valde att börja gå, för att sedan öka, för att sedan kanske gå igen. Men emellanåt var det korvstoppning i kurvor, och jag såg ingen chans till att börja jogga, utan gick med Louise, som hade gått och blivit krasslig.
Jag känner mig helt värdelös för att jag gick, och kanske är det bara en dum ursäkt att jag inte jogga/sprang. Kanske hade jag kunnat komma förbi om jag bara hade velat. Det hade visst det gått att jogga. Men jag valde att gå. Så på kvälllen frös jag, och var allmänt less på livet. Medalj fick jag, och nummerlapp har jag som minne, men jag känner mig inte alls förtjänt av den. Så resten av veckan har jag känt mig ganska nere.  Vilket är ganska tramsigt, och egentligen får jag bara gaska upp mig, och till nästa år, då ska jag banne mej inte gå!!



Ikväll är det fruntimmersmiddag, och min mamma ska MaryKay:a. Så jag hoppas på att bli väldigt glad idag. Jag har bakat massor av pizzabullar igår kväll. Tänkte det kunde vara bra att äta, under tiden mamma visar och donar, eller vad hon nu kommer göra.



Kommentarer
carro

Du var där iaf! och du gjorde NÅGOT!! Du får inte vara så hård mot dig själv!

Du är ju inte van att springa jue... då är 5 km ganska långt. Sugen på att börja kanske? det är ju väldigt lätt tillgängligt, behöver bara gå utanför dörren. Det finns MASSOR av program att följa för att lära sig springa också... heja dig!!

Kram på dig fina!

2011-05-05 @ 21:35:45
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0