Igår hälsa jag på denna charmiga lilla tjej...



Söta Signe!

Igår tog jag Volvon till Carro och Johan, och deras relativt nykläckta lilla underverk. Hon var så fin och så liten. Och jag fick hålla henne nästan direkt, blev helt lycklig. Blev bjuden på fantstiskt god lax, med potatis och god sås. Fick mysa massor med lilla bebis, och catcha up med Carro. Tomt på jobb utan henne !!

Hemma igen var lillebror och Fredrik hårt arbetande och målade i vår hall. Så nu är den färdigmålad. På Lördag lägger vi golv. Sedan är där lite annat smått och gott. Jag packade upp vårt ny inköpta cafè bord, och vattna våra blommor i trädgården. La mig alldeles för sent, och nu sitter jag är på lunchen och tröttheten kommer krypande. Ska ta mig en kopp kaffe snart, och senare idag ska jag på medarbetarsamtal med chefen.

Ikväll ska vi köra inom Biltema och köpa en trädgårdsfräs (?) och en ny brevlåda. Den vi har smäller så.
Sedan planerar jag på att måla tavellister och kanske utemöblerna. De behöver lite mer färg. Sedan kanske jag får för mig att tvätta, eller så bara tar jag det lugnt framför tvn. Kanske tänker ut hur vår "hall of fame" ska se ut.
Tänkte jag skulle ha massa av tavellister,och massa av foto av alla möjliga motiv, och vår sköna fåtölj i hallen där uppe. Gungstolen får vi hitta ett nytt ställe till, då den är Sagas favorit stol, och när Saga sedan hoppar av den, så gungar den.Och då går larmet. vilket inte är så bra.

Imorgon är det Fredag, och jag hoppas på att få himla mycket tid med min fästman !!

 



Kommentarer
Fröken M

Åh vilken liten sötnos !!

Tack för tipset ! Turkisk yoghurt är faktiskt riktigt gott med lite frukt till :)

2011-05-26 @ 17:29:44
URL: http://frokenmela.se
Carro

Var så roligt att träffa dig igår!! Tack för du kom och tack för de fina kläderna



Stor kram !

2011-05-26 @ 20:50:55
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Finns ju inget härligare än bebismys =)

2011-05-26 @ 22:38:26
URL: http://saratilling.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0