Bröllopsklänning

I lördags tog jag bilen till Trelleborg och hälsade på Birgit och Bertil. Vi hade en väldigt mysig förmiddag och åt lunch tillsammans. Sedan åt vi jordgubbar med grädde. Vi njöt av solen, och jag fick prova Birgits bröllopsklänning, som jag får ha när jag gifter mig. Vilket betyder mycket för mig! Fick massor av blommor till trädgården, som jag sedan planterade. Men det liknar fan själv. Jag har inga gröna fingrar, och jag hoppas de repar sig tills Birgit och Bertil kommer förbi nån dag, för som det ser ut nu, ja det går bara inte att visa upp.

larmet gick flera ggr i helgen, så typiskt när jag var själv. Fredde var iväg i Oskarshamn. Inte våga jag sova själv heller, så jag sov hemma hos Carro. Igår städade jag hela huset. Hyrde film med Carro, och bara tog det lugnt.

Tvättade en massa, hängde på torkvindan, sedan kom ett skyfall med åska och jag blev livrädd. Vågade inte ta in kläderna. Tog in dem runt 22 tiden, då fick jag centrifugera det, och hänga upp det på torkställningen där inne.

Somnade i knäet på Fredde, och njöt av att han var hemma igen!



Kommentarer
Louise

Åh vad kul att du fått en klänning! Ska den sys om eller är den perfekt redan? :)

2011-05-23 @ 15:38:40
URL: http://lojse.blogg.se/
Louise

Åh vad kul att du fått en bröllopsklänning! Ska den sys om eller är den perfekt redan? :)



(vet inte om förra kommentaren försvann?)

2011-05-23 @ 16:04:03
URL: http://lojse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0