Anna Skipper

Häromdagen kände jag för att vara lite wild and crazy. Och med tanke på all mat jag INTE kan äta, fick jag ett crazy infall och skrev ett mail till Anna Skipper. Hon om någon bör ju kunna ge mig förslag på att äta.
Jag vill absolut inte vara med i tv, och jag behöver inte hennes hjälp för att tappa ett par kg. det klarar jag själv, bara jag lägger manken till. I alla fall jag maila
Anna Skipper!
Trodde aldrig jag skulle få svar, men samma dag, två timmar efter jag mailat fick jag svar av Anna. Jodå. Mailet avslutades med / Anna.
Jag har mycket svårt att tro att det var Anna själv som svarade mig, men vi kan inbilla oss att det faktiskt är Anna Skipper som svarade. Som tog sig tid att skriva ner ett par rader.



Klicka på bilden och Ni kommer till hennes hemsida.



Kommentarer
Caroline

Vad skrev hon? :)

2011-05-27 @ 18:54:16
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0