20 MAJ

Idag är det 4 dagar sedan jag fyllde år, och därför har jag kaka med till jobb. Inte för att fira att det var 4 dagar sedan jag fyllde år, utan för jag just fyllt år. Kändes lite roligare att bjuda på kaka en fredag, istället för måndag.
Men det är kanske bara jag, men jag tycker det är mysigare så. Blev kladdkaka med kokoskola glasyr, typ som en toscakaka, dock mandel och nötfri. Så vi hoppas den blir godkänd.



Ikväll ska jag iväg på ett litet ärende, och jag hoppas verkligen det går bra. Berättar mer om det en annan dag. För jag vill inte få några dumma kommenterar, det behöver inte jag. Speciellt inte idag, när jag redan är nervös.
Egentligen hatar jag när andra skriver så här, då kan man liksom hellre låta bli. Men om vi nu ser det så här, att
jag skriver jag ska iväg, så blir ni nyfikna, så får jag fler läsare om några dagar, när jag skriver vad jag gjort. Det låter väl som en bra ide?

KRAM så länge! 


Kommentarer
Malin

Ameeeeeeennn :) Nyfiken :) Lycka trill iallafall det går säkert bra :)

2011-05-20 @ 13:36:55
URL: http://www.malins.org
Styvis

Jag har en magkänsla om att det kommer gå bra, vad du än skall göra. Trevlig helg !

2011-05-20 @ 14:31:36
Caroline

Haha, JA man blir nyfiken! Hoppas det går bra vad du nu ska hitta på :)

2011-05-20 @ 17:05:09
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Emma L

Mmm, smått nyfiken nu ja. Ny läsare fast i läsarträsket ;)

2011-05-20 @ 19:54:26
i min lilla lilla värld

Äh, en liten cliffhanger har ingen dött av hihii

2011-05-21 @ 14:26:23
URL: http://saratilling.se
Carro

HA! Du SKA berätta för mig när vi ses imorgon :) så det så...

2011-05-23 @ 10:49:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0