Veckan börjar lida mot helg

Veckan har varit precis som planerat. Jag har tränat, och jag har bowlat. Träningen i måndags gick sådär. Kan ju säga att jag inte alls kände för det, men å andra sidan det gör jag aldrig. Tur man har Carro som släpar en dit. Är kanske en aning sur och vresig mot henne, men hon är bra, hon skiter i det, och får dit mig. Dock kämpa jag nog inte på så bra i Måndags, men jag träna, och det är huvudsaken.
Bowlingen gick sådär, bättre än väntat faktiskt. Fick in 1 strike, och en massa spärrar, maten var ok, och jag var hemma rätt så tidigt. Drack CocaCola, och mådde bra i Onsdags morse.
Igår var det tuffare träning, eller så tog jag i mer. Kul pass igår. Har himla ont i rumpan, men jag tror det är efter bowlingen. Jag fick också väldigt ont i ryggen när jag skulle träna mage igår på träningen, så tränare sa till mig att kolla upp det. Yeah. Som jag inte har nog med problem. Tror jag försöker nonchalera det. Men man borde nog ändå kolla upp det. Men det tar vi en annan dag. Idag är det Torsdag, och idag ska vi hem till Carro på TjejMiddag. Ska bli väldigt mysigt! Och jag har nära hem.

Förresten, titta vad fin tapet jag såg att Rusta har fått in;



Vi har ju fått lite garderober, som blev repade under transporten, som jag tänkte klä med tapet. Eller jag ska snällt be någon att göra det. Tror det blir jätte bra tillsammans med de kuddar jag köpte, eller min kollega köpte på Ullared. Sedan en bäddsoffa i det rummet, så får det stå så tills vi får tillökning. Mm, det blir bra. Jag kan se det framför mig, kan ni?



Kommentarer
Carro

Svårt att se när man inte spanat in rummet själv men du har bra smak så det blir säkerligen fint!

2011-03-10 @ 13:35:04
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Malin

Tack :) Jag gillar den med :) Seee ya tonight, hörde att du skulle hömta oss vid busshållsplatsen?

2011-03-10 @ 13:59:11
URL: http://www.malins.org
Louise

Blir säkert jättefint :)

2011-03-10 @ 16:45:13
URL: http://lojse.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0