Välkommen Mars

Och om 24 dagar är det lön igen! Yeah! Men fram tills dess har vi mycket att se fram emot. Lojse hinner fylla år, och bjuder på brunch, vi ska ha hockey cup i Limhamn, Min kusin fyller år, och bjuder på kalas, min älskling fyller år, och vi ska hålla i kalas. Mitt emellan allt det här, så ska vi hinna träna, vi ska hinna ta hand om varandra. Kanske hälsar jag på Morfar nån dag, om han inte ha fullt upp med sina körer och kompisar. Ja Välkommen Mars, du får lov att bjuda på solsken och plusgrader!



Kommentarer
Fröken M

Jo, du har nog rätt i att det är nån typ av "herrman" deg :)

Dock hittade jag den i min nya bakbok så jag vet inte om det är exakt samma, men vad jag har förstått så ska man kunna ta delat av degen och tillsätta den i ett recept sedan när man ska baka bröd !

Ha en toppen dag !

2011-03-01 @ 13:23:05
URL: http://frokenmela.se
Malin & Prinsessan

Vi har verkligen underbart vårväder och om man ska tro prognosen ska det hålla i sig hela veckan. Hoppas :D

2011-03-01 @ 20:18:25
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0