Tant Röd, stick ditt #¤#%"¤"¤

Gaaaaaaaa!! Lika glad och positiv som vanligt är jag. Eller är jag inte alls det. För jag typ ljuger. Ja kanske skulle lura kroppen, le och låtsas må så himla bra. Vi gör ett försök. Jag ska le, tills jag går hem. så ska vi se om min kropp går på det!! Det gör vi!

*SMILE*

Imorse var vi trötta allihopa. Lillebror fick jag mer eller mindre dra ur sängen, men sedan smaska han i sig 3 !! tallrikar med yogurt och musli. Sedan duscha jag, han duscha, Fredrik duscha. Fredrik körde till jobb. Vi andra två gjorde oss klara. Rasmus spela lite spel, jag vek tvätt, tömde kattlådan. Gav Saga nytt vatten. Plocka undan efter Fredrik. Ja imorse hann vi en del innan lämning på fritids.

Ikväll är det mysfredag med lillebror, då Fredde ska ut och äta med laget. Imorgon är det upp tidigt för fotbollsträning, handling av mat, och handling av ljus. Sedan är det middag på kvällen med hela tjocka släkten typ. Och på söndag, hoppas vi att vi kan grilla, och kanske måla i vår hall.

Trevlig helg!!



Kommentarer
Caroline

Trevlig helg! :)

2011-03-25 @ 13:53:01
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Mollan

Trevlig helg :) Grillat rockar ;)

2011-03-25 @ 14:36:56
URL: http://www.malins.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0