Sista dagen i Mars för år 2011

Imorgon är det alltså April, och då ska man luras. April, April din duma sill, jag kan lura dig vart jag vill. Typ!
När jag var mindre tyckte jag detta var himla skoj, men nu när man är vuxen, ja det får man ju säga att jag är, så är det jag som blir lurad. Så vi får se vad som händer och fötter imorgon!!

Igår tränade jag inte, då jag skulle hämta lillebror vid tåget. Jag väntade. Och jag väntade. Och jag väntade lite till. Telefonen sa inte ett ljud. Jag försöker ringa. Jag skickar sms, inget. En stund senare ringer min irriterade bror upp och skriker, JAG SKULLE RINGA !!! Jag vet inte om det har med våra gener att göra, att vi är födda negativa, eller om det har med att han är man att göra, eller om han var trött. I vilket fall som helst tyckte jag han kunde gå hem.

Men Fredde var i stan, så han plockade upp honom. När de väl kom hem, berättade jag för Marcus att jag hade bucklat hans bil. En liten olycka i Fredags, då kundvagnen trilla nedför trottoarkanten, och in i bilen. Yeah.
Varpå marcus blir ännu mer irriterad. Men jag menar Hallå!! Om jag inte sagt nått, hade jag fått höra för det sen. Nåja, jag bad han gå, för jag blev så trött på han.

Sedan när jag kröp ner i sängen, ögonen började sakta gå igen, får jag sms av mamma, " Hämtat din bror?" Ja, men han var irriterad. Godnatt. Vänder mig, lägger mig till rätta igen, då skickar hon ett till sms. " Varför det" ? Varpå jag blir irriterad, eller nej jag var redan irriterad för Marcus hade varit så muppig, och svarar. VET EJ, Godnatt!!  Shit vad fel det är att bli så irriterad. Någon som har nått knep, så man kan bli en roligare och gladare person? Rosenroten kanske kan hjälpa mig med det med?

Istället för att träna, gick Carro och jag en lång runda i Vellinge. Så jag rörde i alla fall på mig. Min sambo har blivit så duktig och gått ner 3,5 kg på 2 veckor, med hjälp av VV, så nu ska jag också lägga in en extra växel, och bli smal.




Kommentarer
Caroline

Haha, härliga du! Jag skrattar. Det är väl samtidigt bra att kunna bli irriterad och bita ifrån, inte bara negativt :) fast kanske i lagom måtta. Haha!



Kramar!

2011-03-31 @ 13:37:39
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Carro

Du ÄR smal....



Håller med ovan, det är skillnad på att vara neggo och bita ifrån. Här uppe tycker jag att du biter ifrån och det är helt ok :) Det är jag själv ypperlig på :)

2011-04-01 @ 08:50:37
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Fröken M

#,5 kg är riktigt bra jobbat av honom ! Promenader är inte att förakta alls, kämpa på vännen så kommer du se strålande resultat på vågen !! KRAM

2011-04-01 @ 16:41:35
URL: http://frokenmela.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0