Mer Nostalgi

Jag surfa in på Aftonbladet nu på lunchen, och stötte på en artikel, om Skilda Världar. Minns Ni den serien?

Jag kunde inte läsa hela arikeln, då man var tvungen att betala för det, de har ju vissa artiklar som inte alla får läsa. vilket jag grämer mig rätt ofta på. I alla fall. Skilda Världar. Minns Ni den serien? Jag följde den slaviskt.

Lika så Rederiet, dock när jag var yngre.
De visa det på Torsdagar. Och melodin sitter kvar. Hör ni den?


 Tre Kronor med Reine och Mimmi. Och sedan kom jag även att tänka på BeverlyHills 90210.

 




Nu njuter jag av serier som DesperateHouseWifes, Greys Anatomy, CSI i alla dess former. The mentalist. Halv åtta hos mig. Känner att detta låter som jag enbart glor på tvn. Men vissa serier måste man bara se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0