Måndag

Det blev som planerat skridsko åkning på Kockums med Fam.Sandell/Henriksson, och därefter hälsa vi på vår katt. Som jag har saknar henne. Men snart får hon komma hem. Ska även bli skönt när trappen är klar.
På kvällen mös vi med köttfärspaj, och några filmer. Söndag sov vi länge, jag putsade fönsterna, svärmor och svärfar var över på kaffe och en promenad. Lillebror kom förbi, vi käkade lunch. Sedan fixa jag gungstolen, så nu är den äntligen klar. Ja det har hänt en del i helgen. + Att vår tvättmaskin har slutat fungera. Så jävla tråkigt rent ut sagt. Den är nästan helt ny, inte ens 1 år gammal. Så nu ska jag, med råd av försäljaren, försöka nollställa den ikväll, och sedan får vi se vad som händer och fötter. Wish me luck!!



Kommentarer
Caroline

Usch vad tråkigt det är när nya saker inte fungerar som det ska, hoppas det löste sig!



Putsa fönsterna skulle vi också behöva men hu vad det är tråkigt och tuuuungt! ;)



Sov så gott!

2011-03-21 @ 22:24:19
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0