Måndag 110328

Tjollahopp !! Helgen har sprungti förbi i rasande fart, men jag har hunnit med en del.
I fredags gick jag 30 min tidigare, för TantRöd gjorde mitt liv till ett helvete just den dagen. Hem, Rasmus kom, vi körde och handlade till lördagen. Vi åt, Rasmus åt lite godis, sedan somnade han. Jag gjorde citron glass, och sedan somnade även jag i soffan. 03,30 kommer min sambo hem, och då flyttade vi alla tre upp i sängen. Då kunde givetvis jag inte somna, då två killar låg och snarka bredvid mig. Yeah! Klockan ringde 7:30, dax att få på lillebror träningskläder och ge honom mat. Fotbollsträning, en tur på Systemet och ett besök på Willys. Lämna av Rasmus hemma hos Fredde, de åt lunch. Jag körde mot Ikea och Plantagen. Många som skulle göra vid sina trädgårdar, shit vad där var folk på Plantagen.  Hem, städade som en tok, lagade mat som en tok. Gjorde mig i ordning. Gästerna kom! Puh! En helt fantastisk kväll, alla var på toppen humör, och Fredde fick mycket fint. Birgit flög tyvärr ner på golvet, då en stol braka samman. Skit stolar. Så nu åker alla på tippen. Jag är bara väldigt glad att hon inte skadade sig! Kom i säng rätt sent, och vaknade även rätt sent. + 1 timma på det, och klockan blev visst 13,30 innan vi ens hade ätit frukost. Det kändes sådär...

Igår njöt vi av solen. Jag hängde tvätt ute på en av Fredriks presenter, dvs torkvindan. Doftar ljuvligt. Vi grillade på grillen, även den en av Fredriks presenter. Jag plantera påskliljor och Fredrik la sten, och fixade gräsmattan. På kvällen kom Fredriks föräldrar, och vi avslutade kvällen med min hemmagjorda citronglass. Mums! ;)

 


Kommentarer
Carro

Fy vilken lördag!! 100 knyck!

Men vilken mysig söndag som räddade upp det. Imponerad att ni hann så mkt trots att ni käka frulle 13:30

2011-03-28 @ 13:05:53
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Caroline

Låter som en jätte mysig helg!

2011-03-28 @ 13:50:39
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0