Jag hade solglasögon imorse!

Mysigt var det att köra till jobb idag. Solen sken, och jag använda mina solbrillor. Härligt
I helgen har det varit fullt ös. Varit i Limhamns ishall hela helgen, för att hjälpa till under Öhmans Cup, som min lillebrors lag höll i. Förrutom de tidiga morgnarna, klockan ringde 04:40 både Lördag och Söndag, var det en mysig helg. Lillebrors lag kom 2:a, och jag fick se han göra mål. Jag har även hunnit med att fira pappas fru, och hennes son, och varit på mysig fika hemma hos Louise. Somnade kl 19:00 igår kväll, fast jag hade valt film. Somnade efter typ 10 min, Fredde väckte mig för att säga; Vad kul du valde film, varpå jag svara yrvaket, du får lov att byta, för att i den meningen lägga huvudet på kudden och somna om. Jag är trotts många timmars sömn igår, väldigt väldigt trött, och längtar så efter en sovmorgon. I veckan händer det mycket:

Måndag: Träning
Tisdag: Bowling med Jobb
Onsdag: Träning
Torsdag: Tjejmiddag hos Carro
Fredag: MYS
Lördag: SOVMORGON! Frissan 
Söndag: SOVMORGON!

Vad händer hos Er?



Kommentarer
Carro

Så lite som möjligt, lite prommenader vill jag hinna med. Varav en ikväll :)Bowling imorgon..med dig b.l.a , ev träffa en kompis också i veckan. Städa på torsdag...ja..mest roliga grejer:)

2011-03-07 @ 13:17:20
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Mollan

Måndag träning och jobb, tisdag träning och jobb, onsdag träning och jobb och sen till Stockholm, torsdag träning jobb och sen tjejmiddag, fredag träning jobb och spelkväll, lördag träning och öl på stan, söndag träning och plugg :)

2011-03-07 @ 13:25:01
URL: http://www.malins.org
engo

Måndag; Jobb och fixa skype kväll, Tisdag; Jobb till åtta sen Tv häng, Onsdag; Jobb, träning. Torsdag, häng med lojse, tjejmiddag, Fredag, ledig, lunch med mamma o erik, Fira jockes födelsedag på kvällen. Lördag, jobb och middag hos stine, Söndag jobb och söndagsmys i ystad!

2011-03-08 @ 18:52:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0