Inspiration : Shirley!

Jag börja gilla Shirley, när jag hörde hennes låt "Min kärlek". Men jag har blivit nått år äldre, och låten klingar inte lika bra i mina öron längre. Men så såg jag henne på Melodifestivalen i år, och gilla låten. Något som jag ännu mer gilla var hennes hår. Så hima fint och RÖTT! Brukar inte vara en fegis, men så rött tror jag aldrig mitt hår kommer bli. Men när jag var hos frissan i lördags, så blev jag röd. Inte så röd. Men röd! Och ingen är mer nöjd än jag.
Jag har gått fråna askvit till lätt Shirley Röd på ett halv år. Tror det kommer dämpas efter hand som jag duschar det, men jag trivs.



Kommentarer
Caroline

Vi vill ju se ditt ansikte också! :)

2011-03-15 @ 19:13:21
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
engo

snyggt!

2011-03-15 @ 23:34:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0