Hälsokontroll

Tjolahopp! Idag mår jag inte alls bra faktiskt. Känner mig riktigt hängig, och känner att gråten är nära. Vet inte riktigt varför, och jag kan liksom inte sätta fingret på vad det kan vara. Kan kanske att ha och göra med TantRöd. Det kan det ju i och för sig ha! Igår var jag på hälsokontrollen, och hör och häpna, jag har växt 3 cm. Så nu har är jag 1,60 hög/lång! Wiiiiii!! Nästan som man skulle fira. Alla andra värde var också bra. Men när de säger; Oh du har så himla bra blodtryck 100/60, så är jag ett frågetecken. Jasså, och det anses som bra?! Kanon.

På kvällen hämta jag min fina underbara katt. Som jag har saknat mitt lilla liv. Hon var dock skeptiskt till trappen, men efter en stund for hon upp och ner precis som vanligt. Hon höll sig på ovanvåningen större delen av kvällen.
Rasmus kom strax efter 18, och vi åt och spela spel. Och han la sig runt 20,30. Men han skulle ju inte sova. Inte när man var hos stora syster. Så vi alla tre fick lägga oss där uppe, och han bara låg och snackade hela tiden. Lilla vännen. Men han somnade till slut. Så inatt jag har haft min katt kloss intill mig, och Rasmus ben över mig. MysigT! Men han vakna innan klockan ringde, jag fixade frukost, och lämna han på fritids.

Sitter och googlar efterrätt till Lördag. Några tips?



Kommentarer
Caroline

Är inte heller på topp idag, blä. Tobleronemousse med hallonsås var såå gott, tänkte testa laga cheesecake med passionsfruktstäcke när jag fyler år, kanske något bra tips ;)

2011-03-24 @ 13:18:35
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com
Louise

Jag fattar inte det heller med blodtryck! Men det verkar som man ska kunna det? Vi får gå nån kurs:)

2011-03-24 @ 13:52:15
URL: http://lojse.blogg.se/
Gabby

Tack så mycket, gullig du är! Ni får också ha en skön helg. Kram!

2011-03-25 @ 10:21:30
URL: http://gabbylita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0