Fredag 110318

Det är fredag, och inom kort får jag fira helg. Ikväll vankas det kalas för min kusin som fyller 18 år. Imorgon ska vi åka skrillor, och hälsa på vår katt har jag bestämt. Sedan har jag även bestämt att Fredde ska sätta upp nytt gips, och sedan har jag även bestämt att vi ska kolla film och mysa. För denna kropp orkar inte göra nått ansträngande. Om det är nått så när varmt på söndagen ska vi försöka oss på att städa i vårt förråd. Det har jag också bestämt. Sedan får vi se hur Fredde ställer sig till mina planer. Han kanske har andra tankar för oss.
Trevlig helg!!



Kommentarer
Caroline

Ha en skön helg! och vad kul att åka skridsko! :)

Kram på dig

2011-03-18 @ 13:19:16
URL: http://lifebycaroline.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0