För info : Oljefärg luktar mer än vad som sas till mig..

Projekt: "trappa gå från ful ek till vit" är i full gång. Parkett sliparen var där i Tisdags, den grundmålades igår. Med oljefärg. Målaren sa: Det kommer lukta lite, men inte så farligt. Han må vara härdad, men jag tyckte lukten flög på mig när jag kom hem. Jisses. Hann vara hemma i ca 30 minuter, innan både huvudvärk och illamåendet infann sig. Stack iväg och tränade, och väl hemma igen hade min sambo både lagat mat och tvättat en maskin tvätt, så lukten hade gett med sig lite. Eller kanske dolts av andra goda dofter. Sov med dörren stängd inatt, men har inte sovit bra alls. Har stora påsar under ögonen, och det ser ut som jag fått en redig dänga under höger öga. Men trappern börjar bli fin, saknar min katt dock, men hade inte heller velat ha vita tassar i hela huset direkt. Så förhoppningsvis blir den klar innan helgen, och Saga får komma hem igen. Ikväll kommer lillebror till stora syster.

 Hmm, trött?!

 Redan stor skillnad...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0