Det är ju nästan så man skäms..

Det var tur vi inte skickade efter en sådan där snubbe som kollar tvättmaskiner, utan försökte lösa det själva. Och mycket riktigt, 5 st fina hårklämmor satt fast. Jippi liksom. Det är inte så man kan skylla på Fredde, utan det är jag. Jag och mina klämmor som gjorde att maskinen flippa ut och hacka, och hängde sig. Jag som anstränger mig och har BH påsar, för att bågarna kan få fötter och vandra iväg och förstöra maskinen. Men tjii fick jag. Nu var det klämmor. Små fina hårklämmor, som gömmer sig fint i nästintill alla mina byxor. Jag är i och för sig glad att vi slapp köpa ny maskin. det är jag! :)



Kommentarer
Mollan

Shit jag ska nog börja vara med noggrann jag med då, hihi :)

2011-03-22 @ 13:53:33
URL: http://www.malins.org


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0