Uppdatering....

Messa Carro igår, att hon skulle uppdatera, eftersom jag var trött att läsa om hennes skötväska! Men jag är banne mej inte bättre själv! Så jag ska inte vara sämre...

Vi har firat Emma P, vi har träffat släkt och vänner, och jobbat. Och renoverat. Känns som vi renoverar och renoverar, men man blir aldrig klar.

Birgit och Bertil har varit hos oss, och jag har fått min bröllopsklänning. Har hängt upp den i garderoben, så jag ser den var gång jag öppnar till vår stora klädkammare.

I alla fall, renovering. Ja, om man tittar tillbaka på bilderna, så ser man verkligen att här har skett en stor förvandling. Titta och njut...





 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
B. o. B.

Ni är verkligen "superduktiga !"

2011-06-26 @ 18:27:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0