Torsdag

Det blev inget AW för mig, då min mage krångla. Istället åkte jag hem, och vilade mig en bra stund. Jag hade nog kunnat sova för natten, om inte Fredde väckt mig. Tur var väl det, för jag skulle passa Alwin en stund på kvällen.
Alwin blir så glad när man kommer, och det värmer i hela kroppen! Finaste lilla kille.
Det första han skulle visa var att han kunde själv hoppa upp på sin "bobby" car. Stora killen. Sedan skulle man dra han, sedan skulle han dra den själv. Ja det var fullt sjååå med hans bil. Haha! Han fick lite gröt och en macka, och sedan var det lek igen.



Efter massa lek badade vi, eller ja Alwin badade, men jag var lika blöt som han. Han lekte och banka, och när jag sköljde vatten i håret, så höll han andan. Haha !! Så söt!!

Senare på kvällen blev det välling och han somnade gott i min famn!! En helt vanlig torsdag !!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0