Sömnlösa nätter...

Igår kväll kände jag mig trött men jag kunde inte somna riktigt. Då ligger man och minns tillbaka på vad som hänt, och ibland vad som komma skall.
Igår var det min barndom som dök upp i huvudet....
Jag kom och tänka på en kompis, Sandra. Hon hade ett marsvin som hette Fiffi. Det kallas min kusin för. Minns inte om hon döpte marsvinet efter min kusin, eller om hon kom på det själv.
I alla fall med Sandra har jag en del minne. Bla när vi lekta med Barbie i hennes gille stuga. Hon hade en sådan häftig barbie bil minns jag. Ett tag hade Sandra små ödlor, som vi lekte med. Och så marsvinet så klart.
Vi tittade på konståkning, och vi ville bli isprinsessor. Jag började på konståkning, men Sandra gjorde inte.

En gång låste hon in mig på sitt rum, så jag fick hoppa ut från fönstret, jag var så arg på henne. Tror vi blev vänner rätt fort efteråt.  Haha!

Vi lekte även i trädgården, där vi gjorde massa mat. Med jord och konstiga bär på träd, ja det gick ju inte att äta på riktigt. haha. Sedan kastade vi det över staketet. tror hennes pappa kom på det en dag...

Ja minnen!

Jag somnade senare, så jag fick några timmars sömn i alla fall.
Idag ska vi bara mysa. Imorgon ska det renoveras igen. Igår renoverade vi lite. Eller ganska mycket. Inte jag. Eller jo. jag gjorde lite nytta. Fredde och Marcus målade sovrummet, och la golv. Ett helt nytt rum. Så fint det börjar bli hemma! :)

Trevlig helg!!


Kommentarer
carro

Roligt med renovering, Jag får inspektera sen :)

2011-06-05 @ 15:46:54
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Sigbjorngabrielle

Excellent site. Well done. Seen that done for the people. I invite you to visit my site.

2011-11-18 @ 08:10:59
URL: http://sigbjorngabrielle.blognownow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0