Midsommar 2011

Detta år var det vår tur att ha midsommar, så vi bjöd in lite vänner, och började midsommarafton tidig morgon. Jag bakade runt 9 snåret, och var ute på promenad, och satte upp vår tipsrunda, Fredde förberedde för diverse lekar, och gjorde i ordning stången, som senare skulle kläs av oss alla.

Vid 11 kom Freddes bror, fru och barn. Jag kom i samma stund ut ur duschen, och blev så där lagom stressad.
Gästerna kom lite innan 13, och dagen kunde börja. Jag blandade ihopa ett bål, som jag tyckte smaka URK!! Men gästerna drack, så ja. Den var väl ok. Medans gästerna gick tipsrunda, så förberedde jag för lunchen. Vi hjälptes åt, och åt en stor och god Midsommar lunch. Ännu fler lekar, som pilkastning och kast av ringar. Vi klädde midsommarstången, och senare på kvällen spelade vi kubb. Vid 19 började vi bli hungriga igen, och då grilla vi och hade det bara så bra!! Ca 12 timmar senare, tog jag det sista av disken, och somnade gott !! Tack för en mysig och rolig kväll !!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
B. o. B.

Allt verkar mycket kul , men saknade krans i "håret" på Saga.

2011-06-26 @ 18:31:14
annelie

Ja gärna vad kul de hade varit!!

2011-06-26 @ 23:57:21
URL: http://liveandlooove.wordpress.com
Fia

2011-06-30 @ 10:46:43
Fia

Tack själv fina Emma för en underbar midsommar!!

2011-06-30 @ 10:47:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0