Klibbigt värre

Igår bad jag Fredde koka kaffe till mej, innan han stack iväg till sin träning. Dels för jag inte orka själv, men även för det blir mycket godare när han gör det. Kaffet skulle hålla mig vaken var min tanke. Men så blev det inte. Somnade till Mentalist, 10 min in i programmet. Vaknade upp runt 22,10 då Fredde ringde för att meddela han var sen. SEN?? Ja, det har inte jag märkt, här har jag somnat till i soffan, och har det klibbigt värre. Vi har så himla varmt och klibbigt i huset, så ett under man kan sova. Trodde det skulle åska igår igen.. Missa även ett sms från Carro. Ja jag var nog himla trött. För jag somnade om lika fort igen, och sov till imorse, och inte vill jag gå upp heller. Jag ville sova vidare.



Kommentarer
marih

Hej! Nix jag har inte jobbat på Toppen. Men däremot bott i Skanör. :)

2011-06-08 @ 22:30:50
URL: http://marih.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0