Ett bättre alternativ...

Min sambo har väl alltid varit den som tänkt efter extra vid val av möbler och dess funktion. Jag väljer möbler efter utseende. Vi kompletterar varandra rätt bra, och kommer för det mesta ganska bra överens. Jag vill dock inte ha hockey tavlor uppsatta på väggarna. Det kan han få ha i förrådet.
I alla fall, jag ville ha denna,


Men efter en närmare diskussion, och en påminnelse på att vi saknar förvaring, är ovan möbel kanske inte optimal. Inte om vi pratar förvaring! Den är mest bara så himla fin !!

Så istället kommer det nu bli en sådan här, ( som vi redan har massor av, men som är så bra!! )



Kommentarer
Styvis

Vadå inte hockeytavlor på väggarna. Det är ju det som ÄR konst ! ! ! ! GO FREDDE ! ! ! ! ! !

2011-06-14 @ 14:42:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0