Byxor som nästan ALLTID är för långa...

När man är kort i rocken som jag, har man nästan alltid problem med för långa byxor. Det är härligt nu under sommaren, när man kan vika upp sina chinos, eller ha byxor, som för andra slutar strax under knäet, men som på mig slutar vid ankeln, typ så kort är jag.
För ett par år sedan köpte jag ett par baggy jeans inne på CheapMonday, då jag var för fet för att kunna ha de där slimmade jeansen. De var lite långa, men man kan ju vika upp dem. I alla fall, idag löste jag mitt för-långa-byxor-problem med hårsnoddar. Nu ser man inte hårsnoddarna när jag står upp, så klart. Dagens tips till Er som är korta, med för långa byxor, eller långa och vill ha typ capri byxor !! HÅRSNODDAR !!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0