ThankGoodItsFriday!!

Jag har ca 6 veckor till min semester! Jag kan egentligen inte gnälla. Jag valde det själv. Och just då, när vi bestämde semestrar, kändes mitt val klockrent !! idag känns det sådär. I alla fall när alla andra går, och så ska jag liksom ha i September. Men jag ska ha 2 dagar i Juli, och i Oktober/November åker vi till Turkiet. Så jag har något att se fram emot !!

Men idag är det i alla fall fredag, och det innebär FredagsMys! Mina planer var att vi skulle grilla. Men det regnar !! :(


Kommentarer
Carro

Vad skönt med en utlandssemester!! Jag längtar tills vi kan komma iväg, men det lär ju dröja ett tag :) och då hoppas jag lite blygsamt på Grekland :)

2011-07-11 @ 09:15:52
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/
Carro

Vad skönt med en utlandssemester!! Jag längtar tills vi kan komma iväg, men det lär ju dröja ett tag :) och då hoppas jag lite blygsamt på Grekland :)

2011-07-11 @ 09:15:52
URL: http://asfaltblomman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0